lunes, enero 13, 2025
InicioNewsConcellos +O CEIP Mestre Martínez Alonso de Mos galardoado nos premios Innovagal

O CEIP Mestre Martínez Alonso de Mos galardoado nos premios Innovagal

A Xunta de Galicia vén de resolver a quinta edición dos premios Innovagal, que recoñecen o compromiso dos oito centros escolares coa innovación e as boas prácticas en educación. Esta iniciativa busca impulsar o desenvolvemento de novas propostas educativas, así como crear unha rede de colaboración para fomentar a formación continua do profesorado. Ademais, a Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e FP pretende poñer en valor o papel da comunidade educativa como motor de transformación social. 

Na categoría A, que inclúe Infantil, Primaria, Educación Especial e colexios rurais agrupados, os galardóns son para o Colexio CEIP Plurilingüe de Louro (Muros), que acada o primeiro premio; o Colexio CEIP Mestre Martínez Alonso (Mos), que logra o segundo; o Colexio CEIP de Prácticas López Ferreiro (Santiago de Compostela), que obteu o terceiro, e o Colexio CEIP da Torre-Illa (A Illa de Arousa), que consegue o accesit. 

Na categoría B, destinada a centros públicos integrados, institutos e centros de educación e promoción de adultos, os premios son para o Instituto IES Plurilingüe Rafael Dieste co primeiro premio, o Instituto IES de Beade co segundo galardón e o Instituto IES Xograr Afonso Gómez de Sarria co terceiro premio. A mención de honra recae no CPI Plurilingüe da Picota de Mazaricos. 

CEIP Plurilingüe de Louro (Muros)

O proxecto do Colexio CEIP Plurilingüe de Louro integra tecnoloxía, patrimonio e arte a través dun traballo colaborativo e comunitario, fomentando a curiosidade, as vocacións científicas e a solidariedade. Esta proposta interdisciplinar permite coñecer a prehistoria de Galicia, combinando tecnoloxía, electrónica e técnicas de costura.

CEIP Mestre Martínez Alonso (Mos)

O Colexio CEIP Mestre Martínez Alonso levou a cabo o proxecto 8M Matria Téxtil, unha iniciativa interdisciplinar que combina distintos ámbitos de aprendizaxe e metodoloxías para crear a súa propia marca e confeccionar unha bolsa de tela cunha mensaxe reflexiva sobre o papel da muller na industria téxtil e na sociedade en xeral.

CEIP de Prácticas López Ferreiro (Santiago)

Este colexio desenvolveu un proxecto integral que promove a igualdade, o feminismo, o ecoloxismo, a dinamización lingüística e o fomento da lectura. O proxecto busca mellorar os espazos do centro, fortalecer as relacións entre a comunidade escolar e enriquecer a vida na cidade a través de propostas creativas.

CEIP da Torre-Illa (A Illa de Arousa)

No Colexio CEIP da Torre-Illa, o proxecto xurdiu tras detectar dificultades de relación entre o alumnado e a falta de estratexias para a resolución de conflitos. A través de actividades artísticas e propostas relacionadas co poder terapéutico da arte, creouse un ambiente de cooperación e convivencia positiva, convertendo aos estudantes en protagonistas e creadores de producións artísticas.

IES Plurilingüe Rafael Dieste (A Coruña)

A campaña de dinamización lingüística Aquí tamén se fala no Instituto IES Rafael Dieste nace da necesidade de dar resposta á diversidade cultural e lingüística do centro, onde máis dun 30% do alumnado é de orixe estranxeira. A campaña incluíu diversas accións que contribuíron a incrementar o número de estudantes que se declaran galegofalantes, superando barreiras culturais.

IES de Beade  (Vigo)

No Instituto IES de Beade, o proxecto resalta o valor do traballo artesanal e fomenta a colaboración entre os departamentos. A metodoloxía cooperativa utilizada promoveu unha actitude investigadora en torno á tradición e á cultura popular galega, ao tempo que tamén serviu como pretexto para un intercambio cultural co grupo Erasmus durante unha visita a Alemaña.

IES Xograr Afonso Gómez (Sarria)

Este instituto implementou varias accións paralelas co obxectivo de mellorar a calidade educativa e avanzar cara a un centro máis sostible. As súas iniciativas, que abarcan desde o fomento da creatividade até a promoción de hábitos sostibles e saudables, buscan fortalecer a comunidade educativa, valorar a diversidade e promover a aprendizaxe lúdica e crítica.

CPI Plurilingüe da Picota (Mazaricos)

O CPI Plurilingüe da Picota desenvolveu un proxecto para mellorar a competencia lingüística e plurilingüe do seu alumnado, tendo en conta a dispersión da poboación e as dificultades de acceso a recursos culturais do concello. Os alumnos integraron festividades e tradicións de países de fala inglesa ao longo do curso escolar, promovendo así as habilidades lingüísticas, sociais e artísticas dos estudantes.

مقالات ذات صلة

OUTRAS NOVAS