martes, diciembre 3, 2024
InicioPenínsula e mundoEspañaAs sete marcas españolas máis valiosas de 2021

As sete marcas españolas máis valiosas de 2021

Estas son as marcas españolas máis valiosas do mundo, a pesar do impacto da pandemia.

A pandemia da COVID-19 derivou nunha crisis económica cuxo impacto seguirá notándose durante anos. Pero hai sete marcas españolas que resistiron ao golpe do virus e engrosan a lista das 500 marcas máis valiosas do mundo segundo o último informe anual “Global 500 2021” de Brand Finance, a consultora de valoración de intanxibles. Estas son, por orde de importancia: Santander, Zara, Movistar, BBVA, El Corte Inglés, Iberdrola e Mercadona.

A mellor valorada é o banco Santander, que ocupa o posto 127, a pesar de que o seu valor de marca caeu un 23,4% con respecto ao ano pasado. Séguelle Zara, a cadea insignia de Inditex, que tamén perde postos e valor e ocupa o 139; e o mesmo lle ocorre ao BBVA, no 250 lugar; mentres que Movistar e Mercadona suben chanzos (ocupan o 241 e o 411 respectivamente), pero perden valor.

Por outro lado, as dúas marcas españolas que experimentaron un crecemento en 2021 e suben no ranking son El Corte Inglés (posto 320) e Iberdrola (382).

Aínda que estes sete nomes se fixeran oco na listas das 500 marcas máis valiosas do mundo, a suma de todas elas redúcese aos 50,25 mil millóns, máis de 9 mil millóns menos que o ano pasado. España, con estas sete insignias na clasificación mundial, aporta o 0,8% do valor total e sitúase como o décimo cuarto país en orde de contribución.

Xa lonxe das nosas fronteiras, lidera o ranking Apple, que supera a Amazon e Google, recuperando o título de marca máis valiosa do mundo que non tiña desde 2016, segundo o informe de Brand Finance. 

مقالات ذات صلة

OUTRAS NOVAS